اولین تصاویر مرسدس کلاس C جدید
 

2015 Mercedes-Benz C-Class

زیربنای خودرو بر اساس پلتفرم انعطاف پذیر و مدرن MRA ساخته شده که در همانند مدلهای بزرگ‌تر کلاس E و S می‌باشد و طبق معمول ویژگی دیفرانسیل عقب و ماژولار بودن و ترکیبی از مواد با استحکام بالای فولادی و آلومینیومی و حتی کامپوزیتی را شامل می‌شود. این ساختار باعث شده تا 100 کیلوگرم از وزن کلاس C کاسته شود و به مهندسان اجازه می‌دهد تا خودرویی امن‌تر و سفت و سخت‌تر نسبت به قبل بسازند.

 2015 Mercedes-Benz C-Class tech features

ویژگیهایی نظیر تعلیق بادی و سیستم نظارت بر اطراف خودرو و سیستم ترمز فعال نیز از برادران بزرگتر به کلاس سی راه یافته است.

2015-mercedes-benz-c-class-leaked-image-via-diariomotor
انتظار می‌رود مدل پایه با موتور 1.8 لیتری توربو عرضه شود و طیف وسیعی از موتور های بنزینی و دیزلی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. مدلهای AMG با موتور 4 لیتری V8 نیز در نوک پیکان این کلاس قرار می‌گیرند تا به خوبی در مصاف با ب ام و های سری 3 با دست پر به میدان بروند.
اولین حضور رسمی کلاس C جدید در نمایشگاه دیترویت خواهد بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 561
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1103
بازدید ماه : 13290
بازدید کل : 463004
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2